Sunday, September 12, 2010

raya,raya,raya..

hr ni dah msk hr ke-3 kt raya..ry 1st,p umah wan dl kat Balik Pulau...semua pakcik,makcik ada kecuali sorg je..paktih..die x lik pun..hu3..then,ptg 2 p umah tok ayah pl kat Maklom..tp time p 2 angah x lik g...tgu pnya tgu last2 ktorg lik dl..dp smpai kul 10 kot..kmrn pl bz dr pg smpi ke ptg gotong royong sbb smlm ada open house utk dua2 family..pnya penat...tp best sbb time cenilah nak brtkq khbq,beramah mesra kan..heh...

msk nc pth.gulai ikan,ayam msk merah,tomyam,buah,puding,bbq,jgg rebus..pndk kata,knyg la..hr ni pl p umah tok ayah g..tok ayah nak bg zakat kat semua cucu2 dia ngn sesi bergambar sekali..tp x disangka- sangka angah tb2 nak pengsan..nsb time 2 abah aku ada kat sblh..time 2 dp ngah bncg psl projek..tgk2 jd ceni..km pun gabra la..bg angah dok rehat,pct bdn dia..abah aku,adik aku,cikcam,makngah,mimi bw angah g klinik tp doc ckp kn p hospital dp x ley wat pe..aku,anis,fatin,yang,dina ngan emir dok kat umah coz x de spe2 pl kat umah..tp km dok contact ngn dp tnya angah cena..last2 angah kn thn kat wad kat hospital Seb Jaya...mlm ni family aku x p..mgkn sok pg p..tp family angah ngan cikna ada la kat sana..cian pl kat angah aku 2..mnta2 la x de pe2

No comments:

Post a Comment